20111226

Jengi tykkää pakkaa !

Miksi oi miksi en voinut vaan pakata pareja kalsareita ja ehkä maksimissaan kolmia vaihtovaatteita mukaan ? Niin tosissaan vielä luulin rinkkaan jäävän hienosti tyhjää tilaa tuliaisille. Pyh pah toisin kävi ! Missä on mun Italian matkaseuralainen !! Häneltä tuli niin tomerasti tietoa mitä saan pakata, nyt ei oo kukaan sanomassa. Niimpä oon taas pakannu jokaikiselle päivälle uudet vaatteet. Ja kun päiviä alkaa oleen lähes parikymmentä, ei oo enää kivaa. Eihän siellä kaukana varmaan ole vaateputiikkeja joista voisi ostaa täydennystä josvaikkakun pääsis tavarat loppumaan.

Jaksoin kuin jaksoinkin pakata vielä tänään, vaikka saavuinkin mahtavalta jännitävältä väsyneeltä Mynämäki-Turku reissultani. Oli kyllä spessuin joulu miesmuistiin ! Ja koska pakkailut on tehty, voin huomenna vaan fiilistellä ja ootella jännityneenä koska saa lähteen kentälle.






On muuten törkeen helmee matkustaa plus kympin lämpötilasta plus kolmeenkymppiin. Ihanko ei jo muutenkin ois ongelmia matkatavaroiden kanssa. Ei midist, kangaskengillä vaan Lontoon kaduilla. Olis ees Converset. Kikkura sentäs miten laiska kuvaaja olen, tärinää löytyy vaikka millä mitalla. Ehkä te sallinette sen tänään, koska eilen maistui.

Enpä ole aiemmin matkustellut rinkan kanssa, mutta mulla on fiilis että tuun oikeen hyvin toimeen tämän tapauksen kanssa. Kiitos siis lainaajalle !

Katsotaan miten täpinöissä olen huomenna, huomaanko enää ollenkaan tänne kirjotella. Ja saleen oon laiskakakka ja unohdan Double nill:n olemassaolon lomallani. Aijon nimittäin rentoutua semmottis ettei ole ennen nähty.

Ei kommentteja: